Wet n' Wild

  2011-12-25 20:20:00 New in
Jag beställde hem lite grejer från Wet n' Wild härom dagen och fick hem det idag. Bl.a en bronzing powder, cover all concealer palette och deras ultimate brow kit.

Bronzing powdern tog jag i ljusbrun, men när väl fick den hem så var den mycket mörkare (läs: så låt er inte luras av bilden på Nelly.com) och den var mycket större än vad jag hade förväntat mig, vilket är bra, ett + är att den doftar vanlij, gott!
Cover all paletten köpte jag mest för highlightern (läs: den vita) för att jag har hört så bra om den, + att den också var i större burk än vad jag förväntat mig.
Och det samma med Ultimate brow kit, jag har också hört massa bra om den, men sen om det är sant, det får jag se när jag väl testat den, vilket blir nog imorgon!

Jag har ett läppstift från samma märke, som är sjukt bra! Så jag får hoppas på att dessa är lika bra!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: