-

  2012-02-06 17:57:37 Life/thoughts&stuff
Jag är så trött på min design, men jag har inte orkat ta tag i det och göra något åt det! Jag är så lat! Får göra det någon gång när jag har tid.

Sitter i övrigt och gör typ ingenting. Funderar över vad jag ska välja för individuella val, jag tror att det blir engelska eller sociologi! Eller kanske juridik, fast nä! Jag och juridik går inte ihop! Så tråkigt att det inte finns något att välja på som tillhör till den linjen jag går på. Bläh! .. Aja, har inget mer att säga för stunden. Nu ska jag gå och göra .. ingenting alls! XXX


Rossanna

Hej. Hoppas att du har det bra? Eftersom jag är sponsrad inom sociala medier så har jag ett ex antal inbjudningar till Pinterest – det hetaste inom sociala medier just nu! Titta förbi min blogg så kan du läsa mer ifall du vill ha en inbjudan, passar jätte bra för dig. Kram

2012-02-07 @ 10:53:09
URL: http://rossannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: