00:58

  2012-02-14 00:58:18 Life/thoughts&stuff

Tumblr_lyyyukkziu1qa4klzo1_500_large
Så jäkla snyggt! Jag älskar nitar!

 

Sen uppdatering, jag vet! Men har varit och gjort massa annat under dagen, busy woman och så! Har egentligen inte mycket mer att säga, inte för att jag sagt något speciellt heller, men ja! Jag hatar vädret, jag hatar snö! Vill bara att det ska smälta och att våren ska komma! Jag har blivit så torr i mitt ansikte av den jäkla vinterkylan, typ som ett sandpapper! Fresh! Imorgon är det alla hjärtans dag och så det blir mys med pojkvännen all day, all night!

Nu ska jag gå och lägga mig! Godnatt!



Mikael

Hej, jag har startat ett modeforum forum.modekampanj.com och skulle behöva lite hjälp från modekunniga personer att få det att rulla. Jag skulle bli väldigt glad ifall du har lust att ta en titt. Självklart kan du skriva om din blogg och ha med den i dina inlägg. En moderator roll finns att hämta för seriösa personer. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta

2012-02-14 @ 08:49:36
URL: http://www.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: