I could've been a Princess, You'd be a King

  2012-02-15 17:06:24 Life/thoughts&stuff
Tja! Jag kom hem för en stund sedan efter att ha varit på lite ärenden! Sedan har jag inte gjort så mycket! Typ ätit jordgubbar! Alltså det finns inte en dag under denna vecka som jag inte har ätit jordgubbar, mmmm så jäkla gott! Funderar på att lägga mer ner i sängen med datorn i knät och glo på Gossip Girl! Tror nog att det blir så! Hoppas jag inte däckar så fort jag lägger mig i sängen, är ju så trött ..
Bild-2012-02-15-kl-16-50_189553803_large

Mitt ena öga halvsover typ!! Och så får ni lyssna på min favoritlåt för the moment! XOXO!


Malin Wallin

Fin blogg! :D

2012-02-15 @ 17:19:48
URL: http://www.nattstad.se/MalinWallin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: