Monday

  2012-02-06 17:22:41 Life/thoughts&stuff
Idag har det varit en seg dag. Jag ska egentligen ha praktik denna veckan, men har tyvärr ingen praktikplats. Sen stannde jag hemma från skolan idag också för jag inte mådde så bra. Nu mår jag bättre i alla fall.

Asså jag känner verkligen att jag måste börja träna. Mår så jävla dåligt av att jag bara sitter och inte rör på mig. Jag är så jävla ohälsosam att ord inte ens kan beskriva det, haha! Jag skulle ska skaffat ett gymkort nu i veckan egentligen, men istället slösade jag bort mina pengar på kläder och mat! Får vänta tills jag får mina pengar nu, vilket är snart och då fan ska jag köpa gymkort! Det står först på min lista! Jag ska bli så hälsosam .. not, men jo! Och så ska jag få en snygg kropp också! WOP WOP!



Bara för att peppa mig själv lite.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: