--

  2012-01-04 22:30:00 Etc..
BRUKAR DU KOMMA I TID?
Både ja och nej, jag är en riktigt jävla tidsoptimist och tror att jag hinner komma i tid till allting! Jag tänker alltid "Jag hinner på 10-15 min"

HAR DU BRA KONDITION?

Vad är kondition? Hehehe….

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST?
4 dagar sen typ

HUR KÄNNER DU DIG NU?
Ful, äcklig och snorig! Drunkar i mitt egna snor ..

KAN DU LAGA MAT?
Ja, det skulle jag kunna påstå att jag kan! Tycker att det är kul att laga mat och älskar att hitta på nya rätter som gärna får ta lite längre tid att göra!

VAD PLUGGAR DU?
Pluggar till stylist

BLIR DU BRA PÅ KORT?
Ibland, ibland inte. Vi säger såhär: 50% blir gräsliga, 30% fula och 10% helt okej och dom vågar jag visa er :)

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST?
Haha, jag grät senast när jag såg på Vamp :$. De 3 första avsnitten på säsong 3 är så heartbreaking!!!

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET?
Nej, Gud! Jag gråter som ett litet barn till filmer/serier, sorgliga som fina! Varför skulle det vara pinsamt att vara känslig? Fattar inte ..

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR?
Jag hade en bra kväll igår med min fina pojkvän.

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN?
Vatten.

ÄR DU NYTTIG?

Haha, nja! 50/50!

HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB?
NEJ! :( Vill jobba, måste söka jobb!

ÄR DU BLYG?
Ja, vid vissa tillfällen är jag en rätt blyg person! Jag gillar inte att stå i centrum och är ganska tyst av mig! Men vid vissa tillfällen är jag väääldigt oblyg och tar för mig.

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG?
15:00

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
Ganska mycket!

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Haha OM jag har..

JAG SOVER?
Mindre än jag borde.

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU?

Frisk luft, har varit instängd i mitt rum hela dagen!

HAR DU SNYGGA SKOR?

Ja, det måste jag nog säga att jag har!!

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE?
Jag sov imorse

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT?
Japp!

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT?

Nixish

HAR DU KÖRKORT?

Nej, det har jag inte :(:(

ÄR DU ENSAM NU?
Nej, mina två systrar sitter här brevid och krigar med varandra!!

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
Att Vampire Diaires börjar igen, haha! Som jag har längtat!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: