AAAARKH!! !"#€%&/()=?

  2012-01-11 18:46:00 Life/thoughts&stuff
Jag är så jävla trött på vissa personer i min omgivning och då menar jag att för att vara lite mer exakt, att jag inte orkar med dom mer och att det hade varit så mycket bättre utan dom. Där har ni, jag sa det! Jag gör så jävla mycket för folk som inte ens förtjänar det. Och vad får jag tillbaka? Jo, inte ett skit! Och sen förväntar dom att jag ska fortsätta göra allting? Vad fan ser jag ut som? Är jag en robot eller vad? Jag har också ett liv att leva och jag känner faktiskt inte för att sitta och göra stuff åt folk som i stort sätt skiter i mig? Så varför ska jag lägga energi på folk som inte ens förtjänar det? Jag är så jävla snäll mot folk och jag gillar inte att göra någon ledsen. Men nu känner jag att jag faktiskt inte pallar mer. Jag har tagit för mycket, gjort för mycket och nu så orkar jag inte mer. OCH JAG SKA INTE GÖRA ETT SKIT LÄNGRE FÖR NÅGON SOM INTE FÖRTJÄNAR DET! Och jag ska inte vara snäll heller. Ska vara en jävla BITTERFITTA! Fred ut!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: