Pictures

  2012-06-06 20:53:34 Life/thoughts&stuff

Bilderna är inte i exakt ordning! 1. Jag idag, efter en runda på stan. 2. Victoria's secret body mist "Love spell" fick jag av Josefin. Doftar underbart! Tack älskling! 3. Blivit en svartskalle igen! 4. Köpte en ny locktång, jag älskar den! 5. Hammarkullekarnevalen och då är man ju tvungen att köpa dom älskade churrosen, mums! 6. Trött tjej efter en lång dag! 7. Mitt nya fina döskalle armband med massa stenar på, från Bling etc. 8. Åt på grillen, så gott! 9. Josefins bday! 10. Redo för kvällen. 11. Min prins, mitt hjärta, mitt allt! 12. Nu är dom äntligen mina! 13. Outfit. 14. Äntligen fått min efterlängtade iPhone! 15. Min bday! Så jävla död efter all festande! 16. Så jävla skönt att kunna gå i shorts igen! 17. Time to get tanned! 18. Café Tintin med bästa Jasmine! 19. Stilprojekt, tema: dramatisk! Stylist: MOI! 20. My beloved heels!



sarah

vart ifrån har du köpt din döööskalle armband jättefint! :D

Svar: Tack!! Den är från Bling etc.
cleopatra.blogg.se

2012-07-15 @ 02:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: