20120312 17:32

  2012-03-12 17:32:54 Life/thoughts&stuff

Tja! Jag kom hem för ett tag sedan och har inte gjort så mycket sen dess. Degat för det mesta, plockat undan lite saker i mitt rum, lyssnat på musik och dreglat över skor jag vill ha, haha! Det har varit sjukt fint väder idag, riktigt vårväder! Men man ska ju inte ta Sveriges väder för givet, det kanske snöar imorgon, who knows? Nejdå! 

I alla fall, hmmm .. Jo, jag ska kaanske färga mitt hår senare idag, om någon orkar göra det åt mig (a). ÄÄNTLIGEN! Min utväxt är förjävlig, även om jag kan tycka om den ibland, haha! Kan tycka att de är sjukt snyggt med utväxt ibland! Funderar på att köra på ombre hair lite längre fram när jag tröttnat på det röda, vilket jag inte tror att jag kommer göra .. menmen, nog om mitt hår! Nu ska jag gå och göra absolut ingenting! Mobilbloggar om jag har något intressant att säga, vilket jag aldrig egentligen har! Okej nu ska jag sluta skriva för det blir bara en massa onödig text att läsa! XXX




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: