Friday

  2012-03-23 13:58:27 Life/thoughts&stuff



Tja! Jag kom hem för någon stund sedan. hade en kort skoldag idag, vilket var skönt som fan då det är fredag! Vem orkar med en lång skoldag i slutet av veckan egentligen? Inte jag i alla fall!

Det är så sjukt fint väder idag! Haha, men det vet alla redan! Folk är typ helt galna och uppdaterar sina statusar på Facebook och skriver om hur fint vädret är, haha!

Senare idag ska jag som sagt till min vän Mahtab som fyllde år igår och fira henne med ett gäng sköna brudar. Det ska bli så kul! Vet dock inte vad jag ska ha på mig, har inga kläder (hahhh, kläderna väller ut från min byrå och garderob, allt ligger på sängen och på golvet) .. Ääh tror att jag kör på helsvart! Nu ska jag gå! Uppdaterar innan jag drar ifall jag inte glömmer, XoXo!



annatrillaa | fotografi

tack!

åh så snygga ögonbryn du har! :)

2012-03-23 @ 21:15:16
URL: http://annatrillaa.blogg.se/
annatrillaa | fotografi

tack :)

allt bra med dig?

kram

2012-03-24 @ 16:46:18
URL: http://annatrillaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: