Monday

  2012-03-19 09:09:04 Life/thoughts&stuff

Godmorgon på er solstrålar!

Måndag idag, vilket innebär skola för mig! Haha! Skönt att jag har lite sovmorgon i alla fall. Jag mår mycket bättre idag faktiskt! Jag tog det för det mesta lugnt i helgen och la allt annat åt sidan! Så jag känner mig bättre, mycket bättre! Men är fortfarande lite snyvig och har fått ett jäkla stort sår på näsan, eller vad det nu är för att jag har varit så torr kring näsvingarna. Aah, jag vet inte hur jag ska förklara! Den gör jätte ont i alla fall, haha! Eeh, man ba get over it! Ja, precis så!

Nu ska jag gå och klä på mig sen dra mig till skolan. Ganska skön dag idag, två lektioner bara! Heh ..


Jag älskar den här covern på Dirty Diana av The Weeknd. Asså Gud! Abel, abel, abel .. Du är bäst!



julia

oho så bra

2012-03-19 @ 12:22:07
URL: http://juliaandning.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: