20120309

  2012-03-09 13:00:00 Life/thoughts&stuff

Kände att det var på tiden att jag tog och uppdaterade lite. Sitter på en sjukt seg dator. Jag gjorde ett litet kollage eller vad man nu kan kalla det så att ni kan få se vad jag har gjort lite under tiden jag inte bloggat. Jag har försökt ta så mycket bilder som möjligt också, men kunde inte föra över alla så det får bli en annan dag, jaja .. här har ni!

1. Ätit massor av frukt, så jävla gott! 2. Varit med min finaste man och haft mysiga och sjukt roliga dagar. 3. Åkte till Jönköping med massa vänner + pojkvän för att gå på danstävling. 4. Haft underbart väder. 5. Pysslat med nitar, som vanligt! 6. Haft "ta-hand-om-dig-själv" dagar.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: