Monday

  2012-11-26 17:53:50 Life/thoughts&stuff
Hello! Det var ett tag sedan .. haha hatar att jag alltid börjar min mening sådär när jag ska blogga, men men!
 
Kom hem för en stund sedan. Slutade skolan kl 2, men stannade kvar för en uttagning som jag också kom med i, KUL som fan! Ska jobba på ett event nu på fredag på en klubb med "Sex and the city" tema. Så det blir att styla hår och göra make på V.I.P gästerna, så kul!

Annars rullar allting på bra. Skolan går sjukt bra just nu och jag är riktigt stolt över mig själv faktiskt. Är så glad att jag bytte linje för detta är verkligen vad jag vill göra i framtiden och jag har alltid velat göra det. Mina betyg har aldrig varit så bra som dom är nu, så måste ge cred till mig själv, hehe .. Ska göra klar min bokrapport nu sen ska jag nog vila lite för jag är så jäkla sliten.

Beso .



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: