28 oktober 2012

  2012-10-28 11:00:00 Life/thoughts&stuff
God morgon på er mina fina!
 
Det var ett tag sen jag var uppe såhär tidigt på helgen, vaknade halv 10. Brukar vanligtvis sova till typ 3 ... Nejsh, men nu är det lov och då får man lov och sova hur länge man vill. ++ att man fick sova en timma extra inatt, hoppas att ni inte har glömt att ställa tillbaka klockan en timma bak!
 
Söndag idag och vädret bjuder på sol, skönt! Får se vad dagen har att erbjuda idag. Ska käka klart min frukost och se vad jag hittar på för något idag, något ska jag göra iallafall!  Funderar på att börja sola, vet att jag sagt att jag inte ska göra det igen. Men brunt fläsk är snyggare än vitt fläsk! Vill ju inte gå runt som ett lik nu på vintern, ser ju sjuk ut!
 
Lite bilder från veckan. Vad kass bildkvalitén blev när jag laddade upp de här, typiskt!
1. Mitt favoritträd som står precis utanför(jag vet, mobbad, men den är så fin), 2. Min lilla Bella. 3. Min älskling. 4. Kaffe innan praktiken. 5. 2 år och baddräktmodell, jajemen! 6. Lite presenter jag fick från praktiken (+jätte bra omdöme, men deklart jag är ju bäst i allt jag gör), min favorit parfym i mini format, så gulligt haha!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: