Monday

  2012-10-01 11:02:00 Life/thoughts&stuff
God morgon på er!

Sitter i skolan på lektion for the moment. Skriver ett arbete om modet på 1920-talet och det går jävligt bra faktiskt. Jag älskar modet dom hade på 20-talet, det var så fint och fritt.

Har bara en lektion till sen slutar jag för dagen, skönt!
Ska förbi stan en sväng efteråt. Måste köpa foundation. Måste börja använda det nu känner jag, haha! Hittat en perfekt nu som ska vara super. Brukar aldrig använda foundation för att jag känner mig kakig i ansiktet av det, men denna var jätte bra och kändes inte alls på huden,

Igår när jag tänkte blogga igen, så det blev inte mer än ett inlägg jag skrev för att bloggen började krångla och jag kom inte in. Aja, nu ska jag på rast. Vi hörs senare, pussar ..
 
Favorit låt på repeat.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: