Sunday, uugh

  2012-10-14 14:49:00 Life/thoughts&stuff
Åååh, vad arg jag blir nu, hahaa! Detta är andra gången det händer alltså! Precis när jag ska publicera inlägget så loggas jag ut och andra gången råkar jag trycka på någon knapp så all text försvann, åååh!
 
Aja, gick upp för en stund sedan och sitter nu och mumsar på min frukost och dricker mitt goda kaffe, jag gör så gott kaffe alltså!
 
Söndag idag, tråkigaste dagen på hela veckan som jag säkert sagt innan! Det regnar dessutom, men jag älskar färgerna på löven, så fiiint! Aja, ska nog sitta och plugga lite idag och träna senare mot kvällen, sköönt! Men innan jag börjar med plugget ska jag plocka mina bryn, de växer som ogräs. Renasde dom för bara två dagar sen ?! Och ja, mina bryn måste vara perfekt! Jag kan gå ut utan smink, men inte utan fixade ögonbryn!
 
Vi hörs senare, besos!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: