You are a shootin' star I see, a vision of ecstasy ..

  2012-10-01 16:15:00 Life/thoughts&stuff
Nu är jag hemma, eller jag kom hem för en stund sedan. Åkte aldrig in till stan, jag var för trött. Åkte dock till Angered C för att kika lite där istället, men nej, där var det slut på just den färgen jag ville ha .. sugit! Får dra till stan efter skolan imorgon istället .. jag vet massa onödig info ..
 
Haha, jag hade helt glömt av att det är en ny månad idag. Oktober, mysigt! Hösten är verkligen här nu. Jag älskar hösten, det är så mysigt och fint med alla färger på träden. Skippa regnet så är jag helt nöjd! Man kan ju inte ens gå ut och ta outfit bilder för att det regnar så mycket som det gör och jag tycker inte bilderna blir fina inomhus, så - för det!
 
Jag tänkte ta och göra klart mitt arbete nu, så jag slipper hålla på under veckorna jag har praktik och under lovet, ven vill det egentligen? Bättre att få allting gjort nu och att inte göra någonting under lovet. 
 
 Bild från instagram, @mariellaelfahl heter jag där :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: