28 september 2012

  2012-09-28 18:54:16 Life/thoughts&stuff
Hej på er!

Jag vet att det var ett tag sedan jag bloggade sist. Jag har helt enkelt inte orkat. Är trött, stressad, har ont i kroppen och allt det dära. Men jag har försökt, men det slutar alltid med att jag inte postar något, aja!
 
Slutade tidigt idag, som vanligt! Jag älskar mina fredagar, jag har en lektion och jag slutar 11.10 .. skönt!
Gick en runda på stan efter, köpte med mig lite grejer och träffade pojkvännen efter det. Saknat min fina pojk! Han är världens bästa.
 
Jag kommer nog att stanna hemma ikväll. Har massa plugg som jag vill göra klart. Vill inte ha massor i helgen att göra, hehe! Aa, vet jätte tråkigt inlägg men jag har inget annat att skriva jusr nu. Pussar ..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: