Isadora / Max Factor / Maybelline

  2012-09-28 20:18:00 New in
Köpte med mig lite nya skönhetsprodukter idag, bortsätt från mascaran som jag köpte för någon vecka sedan.  Behövde lite nya ögonskuggor, så det fick bli Isadoras eyeshadow trio och så behövde jag en ny eyeliner då jag kände att min senaste från Yves Rocher inte gav det resultatet jag ville ha.
 
1. Isadora Eyeshadow Trio (86 Leopard) / 119 kr.
Tre jätte fina skrimriga färger som passar perfekt nu till hösten.
 
2. Max Factor Eye Brightening Mascara / 97 kr.
En mascara som innehåller ljusreflekterande mikropigment för att framhäva ögonfärgen. Var dock lite skeptisk först, för alla vi vet ju att kontrastfärger framhäver. Såg inte så mycket skillnad faktiskt, förutom att ögonfärgen blänkte lite mer än vanligt i ljuset.
 
3. Maybelline Lasting Drama Gel Eyeliner (Intense Black) 24H / 119 kr.
En vattenfast gel eyeliner som ska hålla upp till 24 timmar. Den är oljefri och ska vara lätt att använda. Medföljnade eyelinerpensel.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: